Vragen?
Social Media is zowel actief als passief te gebruiken

Samen met u bekijken we welke Social Media interessant kunnen zijn voor uw bedrijf of organisatie. Heeft u geen tijd voor het bijhouden van uw Social Media accounts of wilt u zelf niet actief met Social Media aan de slag dan zijn er ook "passieve" opties. Wij kunnen dan bijvoorbeeld de zogenoemde "share buttons" op uw website inbouwen (zie afbeelding).


Afbeelding: "share buttons"

Daarmee kunnen bezoekers van uw website uw bedrijf promoten via hun eigen Social Media (= gratis reclame). Ook laat u hierdoor zien dat u Social Media belangrijk vindt maar kost het u geen eigen tijd.

 

Enkele voorbeelden

Met Social Media is enorm veel mogelijk. In overleg met u kijken we welke Social Media u wilt gaan gebruiken. Aan de hand daarvan integreren wij de Social Media onderdelen in uw website en geven u advies over het gebruik ervan.

Holland Makler

Holland Makler is actief gebruiker van Social Media. Voor Holland Makler hebben we onder andere Facebook geïntegreerd. Hierdoor kunnen bezoekers van de website ook direct de Facebook pagina van Holland Makler bezoeken of "liken".

LSV Lonneker

Als sportclub heeft LSV natuurlijk veel leden die aanwezig zijn op bijvoorbeeld Twitter of Facebook. LSV is hierdoor actief bezig gegaan met Twitter. Naast een algemene koppeling heeft men ook een "Live twitterfeed" op de website. Hierop verschijnen automatisch de laatste tweets van LSV. Zo blijft LSV actief in contact met haar leden.

Voor meer voorbeelden kunt u onze projecten bekijken.


Social Media integratie en advies bij Webfix

Webfix biedt alleen Social Media diensten aan in combinatie met een website via Webfix. Wij integreren geen Social Media diensten in externe websites.


Interesse in onze diensten?

Bent u geïnteresseerd in de diensten van Webfix, neemt u dan gerust contact met ons op.

  

 
  • Rond de 500 miljoen gebruikers
  • Uw bedrijf actief promoten
  • Nieuws verspreiden
  • Actief klanten zoeken en aanspreken
  • Antwoord geven op vragen
  • Klanten kunnen u volgen (gratis reclame)
  • Nog belangrijker, u kunt uw klanten volgen
  • Interactief netwerken

Met Twitter is er veel mogelijk. U kunt het bijvoorbeeld gebruiken als actieve marketingtool, als nieuwstool of als helpdeskfunctie.

Bekijk Webfix op Twitter »
 
  • Rond de 1 miljard gebruikers
  • Uw eigen facebookpagina
  • Nieuws en promoties plaatsen
  • Klanten kunnen u "liken" en volgen
  • U kunt uw klanten "liken" en volgen
  • Gratis reclame als iemand u "liked"
  • Online netwerken

Facebook is niet meer weg te denken uit de moderne maatschappij. Zowel consumenten als bedrijven vinden massaal hun weg naar deze online "hangplek". Een uitstekende kans dus om uw bereik te vergroten.

Bekijk Webfix op Facebook »
 
  • Rond de 200 miljoen gebruikers
  • Blijf op de hoogte van uw contacten
  • Blijf op de hoogte van uw bedrijfstak
  • Zoek de mensen en deskundigheid
  • Beheer uw professionele identiteit online
  • Online netwerken
  • Lid worden van interessante groepen
  • Uw bedrijf promoten via groepen

LinkedIN is iets minder bekend dan Twitter en Facebook, maar is zeker groeiende en vooral voor bedrijven zeer interessant. Veel andere bedrijven, "beslissers" en ondernemers zijn aanwezig op dit netwerk.

Bekijk Webfix op LinkedIN »
 
  • Rond de 250 miljoen gebruikers
  • Delen van informatie
  • Promoten van producten/diensten
  • Online netwerken
  • Zien wie uw inhoud deelt (Echo).

Google Plus is het sociale netwerk van Google en is nog in opkomst in Nederland. Waarschijnlijk omdat Facebook breder wordt gebruikt en veel lijkt op Google Plus. Echter gezien de kracht van Google zal ook dit platform steeds belangrijker worden is onze verwachting.



Volg of like Webfix via Social Media

Webfix op Twitter

 

Bekijk het twitterprofiel van Webfix

LinkedIN

 

LinkedIN Webfix

Google +

Vragen?

Heeft u vragen over Social Media? Of wilt u weten hoe u Social Media voor uw bedrijf of organisatie kunt inzetten?

Wij helpen u graag verder.